Buah delima, atau sering dikenali sebagai Delima, mempunyai sifat antioksidan yang tinggi dan telah digunakan dalam perubatan tradisional selama berabad-abad. Ia juga dikenali sebagai "buah syurga" kerana khasiatnya yang luar biasa.

Antara manfaat buah delima yang signifikan adalah dalam membantu wanita dalam merawat aliran vagina yang tidak normal.Keputihan ini sering menjadi masalah yang membelengu wanita dan boleh menyebabkan rasa tidak selesa dan mengganggu kehidupan harian.

Buah Delima juga membantu menyeimbangkan pH aliran vagina, mengurangkan kelembapan berlebihan yang menjadi penyebab keputihan, dan membantu mengurangkan keradangan serta risiko jangkitan bakteria dan kulat.

Tahukah anda? Jamu Mutyara mengandungi ekstrak buah delima yang membantu mengurangkan keputihan atau aliran vagina yang berlebihan .Jamu Mutyara adalah pilihan yang bijak untuk merawat aliran vagina yang tidak normal dan meningkatkan kesihatan dalaman wanita secara semulajadi.

Sekian dulu perkongsian Tya pada kali ini. Teruskan untuk mencapai kesihatan dalaman yang lebih baik dengan mengamalkan Jamu Mutyara. Jangan ragu-ragu untuk bertanya atau berkongsi pengalaman anda dengan kami. Kami sentiasa sedia membantu.

 

Nak tahu tips yang lebih mudah dan senang? Jom cuba Jamu Mutyara ! Mutyara dirumus khas dari makanan sunnah seperti delima, kurma, habbatussauda dan bahan-bahan tradisional seperti halia, ubi bit, manjakani dan pelbagai lagi yang dapat membantu para wanita mengurangkan masalah dalaman wanita seperti senggugut, period tidak teratur, masalah susu badan yang berkurangan dan sebagainya.

Kini anda tidak perlu lagi bersusah payah lagi untuk menjaga kesihatan kerana adanya Jamu Mutyara.

Untuk pembelian Jamu Mutyara, boleh tekan link dibawah:
https://mutyara.com/collections/frontpage

MUTYARA
Sihat itu Nikmat

May 02, 2023